12 трика да удържим, докато сме на диета

1. Не пропускайте закуската.

Някои хора пропускат закуската, смятайки че така ще загубят тегло. Уви. Пропускането на хранене не само, че не намалява талията, а я увеличава. Парче плод, чаша кисело мляко ще стартират метаболизма ви за деня.

2. Хранете се редовно.

Когато се храним редовно, организмът не усеща, че е подложен на изпитание. Така, ние го залъгваме, че поема същото количество храна, макар че поемаме по-малко калории. Под редовно хранене се разбира парче плод или зеленчук между хранения, ако сте изгладнели.

3. Тайната са плодовете и зеленчуците

Те са не само богат източник на витамини, но и ценен доставчик на фибри, които са важен елемент от трайната загуба на тегло. Те няма да ви лишат от витамини и минерали, а напротив, чисто зеленчуковата диета ще подобри настроението и намали трайно теглото.

4. Спортувайте.

Ходете пеша, тичайте.. Освен, че упражненията укрепват сърцето, те ви помагат да изгорите повече калории.

5. Пийте много вода.

Хората често бъркат глада с жаждата. Понякога консумираме допълнително калории, мислейки, че сме гладни, когато чаша вода е всичко, от което всъщност се нуждаем.

6. Яжте храна, богата на фибри

Храната, богата на фибри ни държи сити по-дълго. Плодовете и зеленчуците са чудесен пример за фиброзни храни, както и кафявият ориз, пастата, бобът и лещата.

7. Четете етикетите

Когато обърнете внимание на етикета, автоматично започвате да се храните по-здравословно. Избягвайте консерванти и добавки и се ориентирайте към храни, които имат по-късо съдържание на етикетите.

8. Ползвайте по-малка чиния

Хората, хранещи се от по-малки чинии, се засищат с по-малко храна. Така, без да искате, свиквате да ядете по-малко. На стомаха му отнема приблизително 20 минути за подаване на сигнал до мозъка, че е сит.

9. Не си забранявайте цели хранителни групи

Не си забранявайте определени храни. Яжте по-малко от тях.

10. Не дръжте боклуци в къщи

Когато не са пред погледа ви, вредните храни няма да ви изкушават. Забранете бисквитите, чипса и газираното в къщи.

11. Намалете алкохола

Чаша вино съдържа толкова калории, колкото парче шоколад. Системното пиене допринася към общото покачване на теглото.

12. Правете си хранителен план

Планирайте закуската, обяда и вечерята за цялата седмица. Така ще избегнете калорийните бомби късно вечер или рано сутрин. Ходете на пазар сити. Така няма да си купите нещо вредно, което да осуети диетата ви.

 

Rating: 5.0. From 2 votes.
Please wait...
Алтернативно Здраве