Трениране на интервали – 3 част

В сравнение с кардио тренировките, интервалните тренировки са много по-рационални за загуба на тегло. Когато тренирате интервално, тялото ви функционира с по-висока степен на горене на калории за часове след като тренировката е приключила. Това означава, че вие продължавате да губите калории, дори докато гледате любимия си сериал часове след това.

Този начин на трениране кара сърцето ви да се нагажда непрекъснато към различен режим на трениране: тичане, спринтиране, изкачване на хълм и т.н. Сърцето ви се учи да встъпва непрекъснато в различен режим, за да се адаптира към промените. Всички тези промени ускоряват метаболизма и го държат в режим на ускореност часове след това.

Едно американско изследване е провело експеримент с 45 жени за период от 15 седмици. Жените били разделени на две групи. Бил направен режим от обикновено кардио и интервални тренировки. В края на тренировката било установено, че тези, които тренирали интервално загубили 3 пъти повече тегло от тези, които правели обикновено кардио.

Този вид тренировка има и своите недостатъци. Редуването на бързина и интезивност натоварва тялото много повече, така че времето за възстановяване е доста по-дълго. Интензивно кардио може да се прави за 20-30 минути. Трудно ще ви бъде да се възстановите, ако продължите по-дълго.

Нека разгледаме победителя между различните видове тренировки:

 

Rating: 5.0. From 2 votes.
Please wait...
Алтернативно Здраве