Рецепта за патладжан с чесън

Патладжан с чесън е рецепта, подходяща за ниско въглехидратната диета. Това ястие е много вкусно и представлява отлично допълнение към вашия обяд или вечеря. Прави се бързо и лесно и е пълно с витамини. Ето рецептата:

Продукти:

  1. 250 мл олио
  2. 3 с.л.оцет
  3. 1 ч.л.сол
  4. 1 бр.люти чушки
  5. 3 ск.чесън стар
  6. 2 бр.патладжани

Приготвяне:

  1. Патладжаните се почистват, измиват и нарязват на тънко по дължина, посоляват се обилно и се оставят за няколко часа, да се отцеди горчивата вода. Измиват се от солта и се подсушават с домакинска хартия.
  2. Зехтин или олио се загрява в тиган и се пускат парчетата патладжан, да се изпържат за няколко минути от двете страни до златисто кафяво.
  3. Изцеждат се отново, но този път от мазнината, върху хартия, поставят се в дълбока чиния и се подправят на вкус със сол, оцет, чесън, нарязан на ситно.

 

Rating: 5.0. From 1 vote.
Please wait...
Алтернативно Здраве