Правила за стегнато тяло

Без съмнение, най-сигурният начин да изглеждаме добре и стегнати, е вдигането на тежести.  Повечето жени се страхуват, че вдигането на тежести ще ги направи прекалено мускулести и “мъжествени”.  Това няма да се случи.  Това, което ще се случи, е че ще се чувствате по-добре от всякога, а вашето сърце, кости и стави ще ви благодарят.  Ще имате повишена енергия и издръжливост.  Със сигурност – и по-добър силует.

Какви са правилата за постигане на по-стегнато младежко тяло?

Когато вдигате тежести, вдигайте големи тежести.  Жените предпочитат повече повторения с по-малки тежести.  Това е грешно.  Трябва да изберете тегло, което да ви позволи да вдигнете не повече от 8-10 пъти. Не трябва също така да почивате дълго.  Всяка почивка над 90 секунди прави тренировката ви безмислена.  Оптималната почивка между серии трябва да е не повече от 60 секунди.

Изберете упражнения за големите мускулни групи

Клекове, лицеви опори, коремни преси… Изберете упражнения, които товарят няколко мускулни групи едновременно.  Тези упражнения натоварват не само мускулите, но и сърцето, правейки го по-силно и издръжливо.

Тренирайте на интервали

20-30 минути интензивна тренировка – почивка.  Това е вълшебната формула, която ще трансформира тялото ви.

Яжте “чисто”

Не е нужно да сте стриктен привърженик на Палео диетата или Аткинс, за да се храните разумно.  Яжте чисто – без “боклуци” и излишни калории. Ако тренирате активно, трябва също така да добавите храна за мускулите – ядки, авокадо, яйца и месо.4. Eat lean

Не се качвайте на кантара всеки ден

Кантарът няма да ви покаже постигнатите резултати.  Въпреки че дънките падат, теглото ви може би ще остане същото.  Мускулите тежат повече от мастната тъкан, така че не се отчайвайте, че стрелката не мърда.  Ако фигурата ви се променя и се чувствате по силен и здрав, на прав път сте!

 

 

Rating: 5.0. From 1 vote.
Please wait...
Алтернативно Здраве