Кое гори повече калории: кардио или вдигането на тежести – 2 част

Кардиото е едно от най-лесните неща, които бихте могли да правите. Какво казва науката по въпроса: ако горите толкова калории, колкото консумирате на ден, вие със сигурност ще отслабнете. Тичайте 3-4 км на ден и ще изгорите 200 калории. Не ви трябват тежести, нито пък специални знания, за да го направите. Трябват ви само удобни обувки. Ето защо, повечето хора започват с тичане и то за часове. Не можете да сбъркате и не изисква специални знания.

Ето какъв е проблемът с кардиото: кардио упражненията са скучни. Тичането навън може да бъде разнообразно, но в никакъв случай не е по-ефикасно от вдигането на тежести, ако търсите резултати. Кардиото (тичането), макар да укрепва сърцето ви, не го подготвя за моменти на голям стрес, защото сърцето не се натоварва достатъчно по време на кардио.

С кардио вие натоварвате сърцето си само докато тичате и спирате да горите, когато спрете. Хубавото на кардиото е, че е просто и лесно. Можете да тичате с часове, всеки ден и няма да се натоварите. Ако търсите този ефект, опитайте да отслабнете с кардио. Какво решихте?

Нека сега разгледаме смесената тренировка:

 

Rating: 5.0. From 1 vote.
Please wait...
Алтернативно Здраве