Кое гори повече калории – кардио или вдигане на тежести – 1 част

Кое гори повече калории – вдигането на тежести или вдигането на тежести?

Отслабването се е превърнало в мания за всички. Така или иначе мускулите си личат само тогава, когато тялото е слабо. Независимо дали ще изберете кардио или тежести, на първо място трябва да е диетата ви.

Ако искате да загубите тегло бързо, какво би трябвало да направите освен веднага да изчистите диетата си от въглехидрати? Часове на пътечката, да спринтирате? Или да правите клекове и коремни преси до откат? Ето и резултатите, базирани на многобройни проучвания:

Кардио – Всички упражнения с ниска интензивност за продължителен период от време ще удължат животаа ви, тъй като учестяват сърдечния ви ритъм. Редовните аеробни (кардио) упражнения (като тичане напр.) ще ви направят силни, здрави и издръжливи. Надали ще отслабнете.

  • Трениране на интервали – решавайки да тичате, карате колело или скачате, редувайте интервалите (от бързо към бавно) на всеки 30 сек. до 90 сек.
  • Вдигане на тежести – вдигането на тежести е разглеждано от много учени като оптималния вариант за отслабване и стягане на тялото. Нека не забравяме, че най-важна си остава диетата.

Добра диета, комбинирана с вдигане на тежести (във фитнеса или в къщи) е оптималния вариант да изглеждате добре и да се чувствате здрави и силни. Добрата диета е отговорна за 80-90% от успеха ви. Дори да прекарвате 10-15 часа седмично във фитнеса, все още остават 168 часа, в които можете да се изкушите. Погрижете се да не изяждате повече от изгорения брой калории, не яжте боклуци, не пийте газирано, а наблегнете на истинската храна: зеленчуци, плодове, чисто месо.

Нека сега се обосновем кардио или вдигане на тежести ще ни донесе по-добър резултат: Част 2

Rating: 5.0. From 1 vote.
Please wait...
Алтернативно Здраве