Как да намалим стреса в живота си – 6та част

Правило 6: Живейте здравословно

Ако сте здрави, по-лесно ще се преборите, когато стресът почука на вратата ви.

  • Тренирайте редовно. Физическото натоварване е най-добрия начин да намалите нивото на кортизол в тялото си. Наложете си минимум 30 минути физическа активност, най-малко 3 пъти в седмицата.
  • Яжте здравословно. Започнете деня си със закуска, било то и една ябълка. Не яжте късно вечер, за да запазите тялото си здраво и силно.
  • Намалете кофеина и захарта. Те ще увеличат временно енергията ви и ще повдигнат настроението си, но после ще настъпи рязко влошаване и на двете.
  • Избягвайте или поне намалете алкохола и цигарите. Отново, приливът на енергия е кратък. Нито алкохолът, нито цигарите ще решат проблема ви. Решете проблема, за да намалите нивото на стрес.
  • Спете достатъчно. Само няколко часа по-малко сън ще ви направи разконцентрирани и объркани. Когато сме в момент на стрес, трябва да спим дори повече от обикновено.

 

Rating: 5.0. From 1 vote.
Please wait...
Алтернативно Здраве